sexta-feira, 8 de março de 2013

Telmo livre: Bem-vindo à Pátria, camarada!




Quarta-feira 6 de março Telmo abandonava em liberdade provisória a prisom espanhola de Topas, Salamanca.

Detido em março de 2011 num operativo “antiterrorista”, Telmo Varela passou dous anos preso nas cadeias da burguesia espanhola.

O seu único “delito” foi o de ter sido coerente e conseqüente na defesa dos interesses da classe trabalhadora, luitar de forma organizada contra o capitalismo e pola liberdade da Galiza.

Telmo estivo dous anos sem julgamento e submetido à política de dispersom que provocou o seu paulatino afastamento da Pátria. A inícios de fevereiro foi julgado e posteriormente condenado a quatro anos de prisom, ainda que na atualidade se encontra em liberdade provisória

O CSAMT quer manifestar a sua imensa satisfaçom por termos de novo connosco o Telmo, quem após dous anos fora da Galiza e de Vigo, já pode desfrutar dos seus seres queridos e compartilhar com amizades e camaradas a recuperaçom da liberdade.

Sem lugar a dúvidas a constáncia e perseverança que o CSAMT e muita outra gente mantivemos na reivindicaçom da liberdade de Telmo, na permanente pressom social nas ruas e mobilizaçons obreiras e populares, na denúncia da violaçom dos direitos básicos a que foi permanentemente submetido por parte do Estado espanhol, foi um fator determinante à hora de conseguirmos libertá-lo.

Hoje, finalmente volta a estar na Pátria, com o seu povo e com a sua classe. Está de novo aqui, com a mesma força e energia para contribuir ativamente à luita obreira, popular e nacional, após ter sido violentamente seqüestrado da sua família e do seu povo.

O Comité de Solidariedade e Apoio a Miguel e Telmo (CSAMT) congratula-se de termos o Telmo novamente connosco e agradece o conjunto de pessoas, entidades e organizaçons que nestes dous anos de forma constante, tenhem contribuído na luita pola liberdade de Telmo, saindo à rua, colaborando economicamente, apoiando todas aquelas iniciativas que de forma permanente mantivérom acesso o facho da sua liberdade.

Embora hoje é um dia feliz, nom devemos dar por concluída a nossa luita até que Telmo logre a liberdade plena, mas também até que Antom, Carlos, Eduardo, Senlheiro, Teto e Xurxo, os seis patriotas galegos que seguem encarcerados sob as gadoupas da Espanha, dispersados por diferentes prisons, longe do seu País, atinjam a sua liberdade.
.
Nom pode ser obreiros nas cadeias, corruptos no poder!
A luita obreira nom é delito!
Viva a classe trabalhadora galega!
Até a vitória sempre!

Galiza, março de 2013

Telmo necessita nos vindouros meses a nossa solidariedade económica para contribuir aos gastos de manutençom
Apoio económico: La Caixa 2100-2304-92-0101136176

Recebimento popular
Quarta-feira, 13 de março
20 horas mercado do Calvário (Vigo)

Petiscos solidários
21 horas no centro Social Lume!

Nenhum comentário:

Postar um comentário